WHAT IF?


Jag & Rebecca skulle sluta skratta åt allt..
Jag skulle sluta sova hos Julia nästan varje helg
Jag skulle sluta med mina töntiga svordomar som jädrans, sablans, satan m.m
Jag skulle sluta lyssna på gay musik..
Jag skulle snagga mig för jag vill se ifall jag har platt huvud ovanpå..
Jag skulle sluta hata fjortisar
Jag skulle sluta umgås med Ammi..
Jag skulle sluta bita på naglarna, och låta dom växa ut för en gångskull..
Jag skulle börja läsa fjortisars bloggar..
Jag skulle börja hata The O.C
Jag och Noora skulle sluta vara handikappade och mobbade..
Jag och Elin skulle gå med oplattat hår varje dag i hela våra liv..
Jag skulle svarat ja när en kille ville massera min rumpa förförra veckan..
Jag skulle bli värsta tuffa bruden och börjaj röka bajs
Jag skulle låta Filip döda mig när vi fightas med osynliga lasersvärd..
Jag skulle få magrutor
Jag skulle få slut på tålamod och operera min näsa med en sax och kökskniv..

Ja tänk om.. men inget av det där kommer hända :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0