REBECCA = KORV

Jag just nu i väntan på att Rebecca ska komma hit och vara lika ful och osminkad som jag!

Vi satt på mitt golv och garvade sönder åt läten och typ saker vi sa, jag vet inte vad. Sedan snackade vi med David och typ satt och kollade på gammla videos och bilder, haha omg vi började typ grina när vi såg på en video vi gjorde för ett år sedan.. vi var rätt töntiga, fast det är vi nu också men vi vågar iaf stå för det som vissa loosers inte vågar. Men Rebecca är på toan och tvättar bort sitt ansikte, vi ska kolla på tv och mysa vi sover faktiskt i bäddsoffan, riktigt mysig kväll. Har ätit som en gris idag haha! Vi åt en skål hallon och massa chips och choklad nu på kvällen och drack pucko och ashdhajg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0