LOVELY WEEKEND!


Har haft en underbar helg, i fredags så åt jag på b&j med Elin & Rebecca som ni redan vet, sen så sov Rebecca hos mig och vi hade kul, på morgonen/dagen pratade vi med massa folk och dansade haha! Sen på kvällen träffade jag Emin & Noora & Johanna... sen sov jag hos Emin vi hade skitkul som vanligt, vi kollade på i rymden finns inga känslor och den var riktigt bra! Idag så drog jag in till stan med Ammi och kollade jeans, och sen mötte jag Emma och drog in till Haninge med henne. 1 nagelack, 1 par jeans & 1 halsband blev det iaf! Men nu har jag tjockat mig hela helgen så det ska bli en nyttig vecka!

Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg-Foto

Hej! Anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig :D

2011-02-07 @ 18:07:10
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0